TB Consulting biedt de mogelijkheid te kiezen voor een vaste jaarprijs die erg scherp is vastgesteld. Hierdoor weet u vooraf wat de kosten zijn en wordt u niet verrast met onverwachte facturen. Nieuwe klanten zijn bij TB Consulting vaak 20 tot 50 procent goedkoper uit dan bij hun vorige boekhouder of accountant. Ten opzichte van accountantskantoren zijn verschillen van ongeveer 50 procent erg gebruikelijk.

  • Budget
  • vanaf € 599
  • Jaarprijs
  • Verzorgen boekhouding
  • Aangifte omzetbelasting
  • Samenstellen jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Contact
  • All-in Ontzorg
  • vanaf € 899
  • Jaarprijs
  • Alle werkzaamheden zoals hieronder beschreven
  • Extra kosten zijn zeer uitzonderlijk
  • Contact
  • All-in ontzorg B.V.
  • vanaf € 999
  • Jaarprijs
  • Alle werkzaamheden zoals hieronder beschreven
  • Extra kosten zijn zeer uitzonderlijk
  • Contact
  • Salaris
  • vanaf € 99
  • Per werknemer
  • € 49 per werkgever
  • Verzorgen salarisadministratie
  • Aangifte loonheffingen
  • Advies
  • Contact
 

Kleine ondernemers en ZZP'ers

De jaarprijzen voor kleine ondernemers en ZZP’ers beginnen al vanaf ongeveer € 600,- per jaar. Dit geldt ook voor ondernemers die een aantal werkzaamheden zelf verrichten, bijvoorbeeld het inboeken van de administratie. Nieuwe klanten zijn bij TB Consulting vaak 20 tot 50 procent goedkoper uit dan bij hun vorige accountant of boekhouder. Ten opzichte van accountantskantoren zijn verschillen van ongeveer 50 procent erg gebruikelijk.

All-in Ontzorg

De meeste ondernemers maken gebruik van het “All-in Ontzorg” pakket wat voor een jaarprijs vanaf € 899,- door TB Consulting wordt aangeboden. Deze prijs geldt voor de meerderheid van alle klanten. Het “All-in Ontzorg” pakket bestaat uit alle standaard werkzaamheden zoals:

  • verzorgen van de boekhouding;
  • verzorgen van de aangifte omzetbelasting;
  • het samenstellen van de jaarrekening;
  • het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers;
  • het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting voor de partner;
  • het aanvragen, wijzigen of stopzetten van voorlopige aanslagen;
  • het controleren van alle (voorlopige) aanslagen;
  • aanvragen van toeslagen;
  • indienen van bezwaarschriften;
  • gevraagd en ongevraagd geven van (fiscale) adviezen;
  • alle correspondentie met de belastingdienst.

Besloten Vennootschap (B.V.)

Bij een Besloten Vennootschap moet (in tegenstelling tot bij een Eenmanszaak of een Vennootschap onder Firma) behalve bovengenoemde werkzaamheden ook nog een aangifte vennootschapsbelasting worden ingediend, de publicatiestukken moeten worden gedeponeerd en er moet genotuleerd worden op de algemene vergadering van aandeelhouders. Hierdoor bedragen de kosten van het “All-in Ontzorg” pakket voor een Besloten Vennootschap € 999,-.

Salarisadministratie

Wanneer u personeel in loondienst hebt, moet er een salarisadministratie worden gevoerd. De kosten van de salarisadministratie zitten niet in het “All-in Ontzorg” pakket en bedragen jaarlijks € 49,- per werkgever plus € 99,- voor elke werknemer. Indien u twee personeelsleden op de loonlijst hebt staan, betekent dit dus € 247,- ( 49,- + 99,- +99,-). Wanneer u meer dan vijf personeelsleden in loondienst hebt, kan deze tariefstelling in uw voordeel worden aangepast.


Het “All-in Ontzorg” pakket is natuurlijk optioneel en elke klant bepaalt dan ook zelf of dit voor hem/haar interessant is. Vanwege de scherpe prijs is het zeker het overwegen waard. Ook weet u vooraf waar u aan toe bent. Het is immers niet voor niets dat bijna al onze klanten hiervoor kiezen!

Als u geïnteresseerd bent geraakt, neem dan contact met ons op voor een kosteloos en vrijblijvend gesprek.